Tennisseason is over :(

SKRIVET: 2011-05-16 kl. 07:28:43 | PUBLICERAT I: USA

Hejsan :D

Ja denna vecka hade vi vår sista Tennisträning och sista match!!. Så himla tråkigt.
 Vi kom till district men åkte ut efter det. Men kan inte direkt säga att vi var ledsna för det, vi hade så himla kul och jag är bara glad för all tid jag har fått spendera med laget. Jag vill verkligen fortsätta med tennis när jag kommer hem, så hoppas jag kommer ha någon tid för det. Jag vet att det inte kommer att vara desamma som att spela med alla här, så kommer verkligen sakna alla. 
Eftersom jag spelade tennis i en annan skola så vet man ju aldrig hur ofta jag kommer åka dit och hälsa på innan jag åker, har ju varit så van att träffa dem nästan varje dag.
 Fick nästan lite panik med vissa människor som jag har mött denna helg som har kramat om mig och sagt hejdå för detta år, det börjar verkligen närma sig slutet, åker från heppner om en månad, en väldigt underlig känsla. Jag vill komma hem och krama om er alla, men jag vill inte säga hejdå till alla här. det kommer bli svårare än jag trodde.

 Jag vet att jag inte har haft tid att skypa med många av er på ett tag, ni ska veta att jag vill verkligen, har bara varit så upptagen på helgerna med matcher och så nästan varje helg, men jag tänker på er det ska ni veta! <3
Nu är ju tennisen slut så då har jag nog mer tid :), det hoppas jag i alla fall. 

Oh my gosh igår hade vi seriöst det värsta regnovädret och åskan jag har varit med om. Jag vaknade upp på morgonen och gick ut och joggade lite, och då var det skinande sol och sommarvärme och cirka en timme efter det började det spöregna med åska. Det regnade så mycket att ett av husen här i Heppner fick översvämning i deras hus. Åskan slog även ner i ett annat hus så det börjde brinna. Men på grund av regnet och den snabba brandkåren så blev det inga större skador. Men nu är allt lugnt igen, ingen kom till skada som tur va.    

Nu ska jag sova, skola imorgon igen :).
Hoppas ni har det bra där hemma! <3 

Some Tennispictures :)

Some of the people from my team.











 

 



  




Postat av: katarina

Fina kort! Du får väl köpa med dig ett tennisracket hem.

Svårt att skiljas men du har några att åka och hälsa på i USA i framtiden. och det är roligt att du trivts så bra.

Längtar att få krama om dig.

2011-05-17 @ 07:01:47




«NAMN Kom ihåg mig?

«MAIL
«BLOGG