Schooltrip

SKRIVET: 2011-05-03 kl. 07:06:28 | PUBLICERAT I: USA

Hej Allihopa :D
Tiden rullar på hur snabbt som helst nu, redan Maj!! lite mer än en månad kvar bara. Gud vad det kommer bli konstigt att åka härifrån, det är svårt att beskriva den här känslan, ni måste nog åka iväg såhär ett år innan ni riktigt kan förstå hur jag känner. 
Det ska bli jättekul att komma hem och träffa er alla igen, för saknar er otroligt mycket! Det får ni aldrig glömma!<3
Men detta är ändå en tid i mitt liv som jag aldrig kommer få återuppleva, det är massa männsikor här som jag aldrig mer kommer få träffa, så det kommer bli ganska svårt.

Men hur som helst, förra veckan åkte jag till Oregons Huvudstad, Salem för att kolla på "the congress", museum och andra intressanta saker. Vi åkte dit på en skolutflykt, och eftersom Salem ligger ca 6 timmar härifrån så sov vi åker en natt på ett hotell där. Det var riktigt kul, vi var en grupp på kanske 27 stycken, och ja tycker de flesta av oss har väldigt kul tillsammans så jag är glad att jag valde att åka dit :).
 Vårat schema där var fullspäckat, så det kändes som vi var där i minst 5 dagar för att vi gjorde så mycket mer på en dag än vad jag är van vid :P.

Eftersom jag sprang runt där med min nya kamera, så ville min lärare efteråt ha några av mina bilder för att sätta in i Heppners tidning :), så det var ganska kul att han gillade dem. Jag får se om det kommer upp några om nån vecka då. Tror även att de ville ha en liten kort intervju med mig och några till av oss elever som åkte dit, så vi får se hur det blir :).

Sen har det ju varit Påsk. Glad Påsk allihopa! :P. Hoppas att ni hade det trevligt och att ni åt mycket godis! :).
 Man ska ju passa på när man har en bra anledning att äta hur mycket man vill, det är ju bara Påsk en gång om året! :D. 
Själv så firade vi Påsk på söndagen. Då blev jag väckt av att Micha ( min syster) sa att vi skulle ut och leta påskägg i trädgården. Min värdmamma hade gömt ca 80 små ägg som vi skulle försöka hitta så många som möjligt av och den som hittade mest fick ett litet pris. Efter att vi var färdiga utomhus va det till att leta inomhus, hehe det tog ett tag att hitta alla, måste säga att det var väldigt kluriga ställen hon gömde dem på.

 Det var i alla fall väldigt kul och resten av dagen åt vi massa godis från vår påskkorg som vi fick och sen kom släkten på besök för att äta en påskmiddag. Så det var en lyckad dag. 

Hoppas ni har det toppen hemma, vet att det inte är lång tid kvar nu för er alla i min årskurs som tar studenten, kämpa på nu in i det sista! :)

By the way, fick en väldigt "ny" raggningsreplik av en kille i skolan idag, "I guess there is something wrong with my phone, it doesn't have your number". Blir nästan lite galen på hur dåliga killarna är på att flörta här :P.

Tänker på er alla! <3   


Min Us History lärare, måste nog säga att han är den bästa läraren på skolan, så himla rolig! :D


My lovely friends <3


In the congress building






Min Påskkorg, alla äggen på toppen var dem vi fick leta efter utomhus, ja det var en del av dem.  
 


   







«NAMN Kom ihåg mig?

«MAIL
«BLOGG