Seniors sista dag och Tennisawards

SKRIVET: 2011-05-27 kl. 09:07:07 | PUBLICERAT I: USA

Oh my gosh idag var det seniornas sista dag i skolan!!
Kommer kännas så konstigt utan dem där nästa vecka, speciellt i en av mina kurser där vi är bara fyra juniors och resten seniors. Resten av skolan har två veckor kvar, alltså bara 8 dagar kvar, det är ju ingenting!
Nästa helg är det även graduation, helt otroligt vad tiden har gått snabbt, panik!! :). Vad hände med hela året lixom :).

Veckan har annars varit ganska fullbokad, vår skolas basebolllag hade en match nu i veckan som gjorde att vi nu ligger i final i State! :D, så i helgen avgörs det om vi vinner hela turneringen eller inte :). Haha under den senaste matchen så började det spöregna, men även fast det regnade så mycket så var läktaren nästan full med folk som stannade bara för a supporta laget. Ja skolspiriten finns överallt! Den är helt otrolig.

I veckan åkte vi äntligen tillbaka till Ione för att ta emot tennisdiplom, det var så kul att träffa kompisarna igen. Det kändes bara så bra, direkt när vi heppner people kom in i rummet så vände sig alla om och typ hela laget kom fram för att krama om oss och för att säga att de hade saknat oss. Ja när man är van att träffas varje dag i typ tre månaders tid, så är två veckor en lång tid måste jag säga :).
 De är bara så underbara! :).

Väl där så fick vi ta emot diplom, vi fick en liten present och sen massa bilder som vår coach hade tagit på oss under säsongen. Det var kul att få återuppleva lite gamla minnen :). 
Jag hoppas att jag har tid att träffa några av dem igen innan jag åker i alla fall.

kramar till er alla :)<3 




     
 








«NAMN Kom ihåg mig?

«MAIL
«BLOGG