Hawaii :D!! <3

SKRIVET: 2011-03-01 kl. 07:42:54 | PUBLICERAT I: USA

Oh my gosh har nu varit hemma en vecka efter Hawaii, har varit för upptagen för att kunna skriva innan men nu ska ni få en uppdatering. Gud vad jag vill tillbaka!!! 
Det var verkligen en underbar vecka, träffade så mycket trevligt folk, det är nästan lite konstigt att man kan komma så nära folk under bara en veckas tid. Många av oss stod lixom och grät när vi skulle åka från hotellet.
Vi gjorde så himla mycket roliga saker denna vecka, det var så himla underbart där.

detda som jag tycker de skulle ha ändrat på var att ha denna turen under en två veckors period, för vi gjorde så mycket saker varje dag att det nästan blev lite för mycket.  Jag ville självklart se alla platser som vi såg, det var bara det att man inte kände sig så utvilad efter resan direkt, jag var mer trött :P. Blev även sjuk sista dagen där, så har varit sjuk nästan en vecka nu men nu börjar det äntligen bli bättre.

Så vad gjorde vi egentligen under veckan. Första dagen där så fick vi pröva på och surfa, jag som alltid har velat lära mig att surfa och nu fick jag äntligen göra det, jag var så exhalterad :P. Vi hade då först en liten kort surflektion och sen bar det av ut på havet. Vi var en ganska stor grupp så jag fick vänta i en kö tills det var min tur to " catch the wave". Jag kom upp på första försöket och jag ramlade inte en enda gång under hela dagen, så kände mig rätt stolt efteråt. I just loved it, I just have to do it again! =)

Förutom surfandet så hikade vi även upp till en underbar utsiktsplats över ön, det var så himla fint. Hiketuren var ganska jobbig, speciellt på grund av värmen som låg på oss hela tiden, men vi brände lite kalorier och jag ramlade inte i den branta och långa trappan som vi tog oss uppför, så det var en upplevelse ändå :P. Det var värt att gå upp dit för utsikten ;).
Förutom det så åkte vi och badade på underbara sandstränder, på ett speciellt ställe vi åkte till var det så stora vågor, det var fantastiskt. Vi har ute i havet och så kom en stor våg och när jag efter vågen tittar tillbaka mot stranden så ser jag min kompis precis vid strandkanten,samma kompis som fem sec tidigare simmade bredvid mig, vi andra kunde inte sluta skratta :P. Han gjorde inte illa sig, så oroa er inte, det var bara kul :P.
Vi var även ute och paddlade kanot en dag, så motion fick vi nog ;).

Jag hade i alla fall en underbar vecka, önskar bara att den inte skulle ha tagit slut =). Men som man kan säga, när något roligt slutar, börjar något annat roligt att hända :). Det var ändå kul att komma hem till Heppner igen och träffa minavänner och familjen igen :).

Hoppas ni har det toppen hemma!
Tänker på er <3


































«NAMN Kom ihåg mig?

«MAIL
«BLOGG