Graduation is almost here!!

SKRIVET: 2011-06-01 kl. 07:30:57 | PUBLICERAT I: USA

Hejsan hoppsan allihopa :D 

När jag vaknade upp imorse så trodde jag att det skulle bli en ganska dålig dag, för jag har börjat bli förkyld, och imorse var det så dåligt att jag funderade på att stanna hemma, men det gjorde jag inte och det är jag glad för :).
Istället gick jag runt hela dan och var ganska hyper. På spanskan kunde jag inte sluta skratta, jag satt bara med en kompis och jobbade men jag var bara på väldigt bra humör. Folk frågade mig lixom " seriously how can anything be that funny." "You have been laughing during the whole class."

Ja och efter skolan så var det årets sista baseballmatch. The mustangs var i state och det här var deras sista match för att vinna hela turneringen. Tyvärr så förlorade vi och många i laget var på ganska dåligt humör efteråt, men de har spleat väldigt bra hela säsongen, så alla här i Heppner är ändå väldigt stolta över dem.
 Så under det här året har jag lärt mig att Heppners fotbollslag och basebolllag är en av de bästa i vårt district så det är väldigt imponerande. Vi spelar inte bara mot skolor som är samma storlek som våran utan när man kommer till district och state så kan vi spela mot skolor som har 1500 elever eller mer, där spelar alla mot alla. Så konkurrensen är stor.
 
På de senaste baseball hemmamatcherna så var nästan hela vår skola och stad där, så fick en känsla att jag var tillbaka på fotbollsmatcherna, då alla skrek ut hejaramsor, gud kommer verkligen sakna skolspiriten! :).
Att gå på matcherna är också väldigt socialt, du träffar många av dina kompisar som du kanske inte har tid att träffa så mycket annars :). En av mina kompisar från Ione kom även och kollade på matchen, så det var riktigt trevligt.

Gud denna helg så är det Heppners Graduation!! Jag tar ju inte studenten men jag kommer självklart vara där och fira mina kompisar som kommer stå där på scenen. Efter cermonin så har vi många graduationpartys att gå på. Så det kommer bli en fullbokad dag :). 

Jag har redan varit på en studentfest förra helgen då en tjej i min skola bestämde sig att flytta sin fest till helgen innan, för att så många som möjligt skulle ha möjlighet att komma till hennes. Det var en trevlig kväll med middag, speeches och dans :). 

Många många kramar till er alla :D <3



  


   


Kolleen som tar studenten



The cake, jepp hennes dröm är att bli skådespelare och att då komma till Hollywood!! :D



Postat av: Carro

Hahahaha gumman, när du kommer hem får vi nog ta några svenskalektioner känns det som ;) Ha så roligt sista tiden nu så ses vi snaaart :D taggar redan nu hahaha ;) älskar dig <3

2011-06-02 @ 21:26:05
Postat av: Amanda

Jäklar vilken tårta haha :p



Fan vad fin du är på alla bilder! Saknar dig så himla mycket gumman och snart kommer du hem till mig igen! :D Älskar dig! <3

2011-06-08 @ 15:37:39
URL: http://amandabroskog.blogg.se/




«NAMN Kom ihåg mig?

«MAIL
«BLOGG