The final countdown to Hawaii!! :D

SKRIVET: 2011-02-11 kl. 10:31:13 | PUBLICERAT I: USA

Gud har längtat så efter att åka på den här resan :D. Och nu är det äntligen här, på lördag morgon åker jag till Hawaii!!
 Där det kommer att vara ca 30 andra utbytesstudenter från hela landet så det ska bli väldigt kul.
 Vi är fyra med mig från Heppner som ska dit, men resten är killar så kommer få lära känna nya tjejkompisar när jag kommer dit, som jag får dela rum med.
Lovar att det kommer massa bilder som ni får se efteråt, för er som känner mig väl vet ju att jag har med mig kameran nästan överallt, älskar att ta foton :D. Så bilder blir det. 
 
Gud va mycket som jag behövde fixa i skolan nu de sista dagarna innan jag skulle åka. Fast mina lärare är ganska förstående kan man säga, t.ex. som min mattelärare sa idag:
-Och detta behöver du ta igen när du är borta...
-" och självklart kommer du väl ta med skolböckerna till Hawaii"??.
- "Ähh nej"
- hehe nej det skulle inte jag heller göra:P.
Så nu bär det av, började packa lite smått för redan en vecka sen så nu är det bara småsaker kvar.

Så vi hörs när jag kommer hem igen ;)
Ta hand om er där hemma! 
Många många kramar <3   




Postat av: Frida

Baabe, varfor e du inte pa facebook langre? Sokte efter dig men fanns inga resultat sa blev ju nastan lte morkradd. Vet inte om du kan smsa pa Hawaii men hoppas att du har det alldeles alldeles underbart!! <3

2011-02-15 @ 06:24:27




«NAMN Kom ihåg mig?

«MAIL
«BLOGG