Sadie was awesome :D

SKRIVET: 2011-02-11 kl. 09:57:26 | PUBLICERAT I: USA

oh my gosh vilken kväll :P. Kom precis hem från Sadie Hawkins dansen.
 
Alla var klädda i vita kläder med massa självlysande armband och halsband. Vissa hade gjort egna tröjor som de hade ritat med självlysande färger och massa glitter. Hela rummet var fyllt med plancher, glittersprej och andra fina dekorationer, man såg att de hade lagt ner en del tid på det.
Bente och jag fixade iordning oss tillsammans innan vi åkte dit.
Det var en kille som ville gå med mig, men jag ville inte riktigt ha en "dejt" att gå med så jag sa istället att vi kunde träffas där och dansa ändå. Men när jag kom dit så hade killen redan betalat inträdet för mig, även fast vi inte kom dit tillsammans, så det var lite wierd. Men jag dansade med lite olika under kvällen, men han var ändå en av dem, så det blev bra ändå =).
Jag hade i alla fall väldigt kul, alla dansade hela kvällen så det var lyckat.
 Märkte dock att några hade förfestat lite innan, det var inte så svårt att se vilka som såg tröttast ut efteråt :P. 
Så det var en lyckad kväll, ett bra slut på veckan, eftersom vi inte har skola på fredagar ;).
 
Jag har bara några få bilder från innan vi kom till dansen, resten av bilderna från dansen lägger jag upp senare när jag får tillbaka dem från min kompis ;).

Tusen kramar! <3



 



Postat av: katarina

Va roligt med dans!! Du är så söt så på kortet. Älskar dig Kram mamma

2011-02-12 @ 19:53:24




«NAMN Kom ihåg mig?

«MAIL
«BLOGG