Veckan innan Prom och ett nytt barn i släkten :D :D

SKRIVET: 2011-04-04 kl. 07:17:30 | PUBLICERAT I: USA

Denna vecka och helg har det varit mycket prat inför prom som är på Lördag!! ahh gud tiden går snabbt här, så kom idag hem från en heldag av shopping, min kompis ville ha lite råd med vilken klänning hon skulle ha, jag vet att jag inte är den bästa på att ta beslut hehe :P. men jag var faktiskt till god hjälp idag, hon hittade tillslut en klänning, det tog ett tag men, det är ju promdress shopping, självklart så tar det tid för det.
Alla vill ju ha den perfekta klänningen ;). Prom is a one time experience.

Min klänning kommer ni dock inte få se förrän bilderna från prom kommer ut, det blir lite mer intressant då :P.
Så ni får försöka hålla er tills dess.

Toppen på veckan är dock att min kära kusin Rikard som har väntat på att bli pappa blev det för två dagar sedan!! :D :D
Är så himla glad för deras skull och jag kan inte vänta tills jag får se deras dotter! Jag älskar barn så det är kul att få ett litet barn i släkten igen!

Imorgon är det skola igen och till helgen PROM!!, ser fram emot veckan som kommer :D.

Många kramar till er alla!
<3 







«NAMN Kom ihåg mig?

«MAIL
«BLOGG