Tennis! :P

SKRIVET: 2011-04-15 kl. 08:47:02 | PUBLICERAT I: USA

Kom nyss hem från min andra tennismatch denna vecka, Första matchen jag hade i början av veckan gick sådär, spelade double med en tjej i mitt lag som jag verkligen inte spelar bra med. Båda vi är nybörjare men måste nog säga att hon är ganska mycket sämre än vad jag är. Hon hade väldigt stora problem med att sörva bollen, vilket vi förlorade ganska mycket på. Men hon är en snäll tjej så jag ska inte säga så mycket mer, jag tror bara att hon spelar bättre med någon annan än med mig :).

Andra matchen som jag nyss kom hem ifrån så spelade jag single,och jag vann!
 Det här är min andra single match som jag har kört och, båda har jag vunnit. Så jag var på väldigt bra humör resten av kvällen måste jag säga :P. Plus att jag kom på att det är fredag imorgon, vilket betyder helg för mig, så då blev jag ännu gladare.

Och mitt i allt detta denna vecka så behövde jag välja projektarbete till nästa år hemma i Sverige. Hade ingen aning om vad jag skulle välja först, men bestämde mig för något tillslut iaf, så nu är det fixat och klart.

Jag trivs bara så bra med så mycket saker här just nu, har kommit närmare massa personer den senaste tiden, och nu är det bara två månder kvar tills jag åker från Heppner. Tiden går så himla snabbt. Och ju längre tiden går, ju mer känner jag hur mycket jag kommer sakna så många saker och personer här.
Men jag njuter den sista tiden som jag har kvar! :)

Många kramar till er alla! <3 



Postat av: katarina

Ja, njut ..., kul att du tycker om tennis. Nu kan du spela med Felix och Hampus, när du kommer hem också.

Du kanske kan prova och skicka hem lite saker du inte behöver redan nu .

Lycka till med tennisen !

2011-04-16 @ 08:54:48




«NAMN Kom ihåg mig?

«MAIL
«BLOGG