Prom!! :D

SKRIVET: 2011-04-15 kl. 08:23:05 | PUBLICERAT I: USA

Busy busy busy det är precis vad jag har varit den senaste tiden, vet knappt vart alla dagar tar vägen.
Men förra helgen hade ju vi Heppners Prom!!!
Det var en sjukt rolig kväll. Jag gick med Axel som är en av mina bästa kompisar här, jag vet att det är en utbytesstudent, men visst jag kunde ha valt att tacka ja till nån amerikan, men jag kände att varför ska jag inte gå med någon som jag har så kul med.
 Om jag går med Axel så vet jag att jag kommer få en rolig kväll, då behöver jag inte oroa mig över att ha någon hängande efter mig hela kvällen som jag egentligen inte trivs så bra med. För många av mina bästa killkompisar av amerikanarna här, har redan flickvänner så det blir lite svårt då :P. Så jag är nöjd med mitt val =).

Vi gick ut och åt middag på en fin restaurang, kändes så bra att äntligen få ha en balklänning på mig, har velat haft det sen i 9:an, då vår bal ställdes in precis när det var mitt år. Men nu fick jag också uppleva det =). 
Det var så kul att så många gav komplimanger hur man såg ut, Axels värdmamma började nästan gråta när hon såg oss. Och när vi kom in på restaurangen( som var ett ganska lugnt och mysigt ställe, så vände sig alla om när vi kom in, (vi var nog lite för uppklädda till skillnad från alla andra):P.
Efter det var det picturetime of course, vi tog kort med lite olika släktingar och familjen.
Sen var det dags för Balen!!

Tyvärr så kunde bara seniors vinna kvällens King and Queen, plus att det är alltid samma typ av personer på skolan som vinner allt sånt, så det är ingen ide att ens försöka. Men det spelade inte så stor roll jag kom dit för att dansa och ha kul och det hade jag, så jag är nöjd.
Hela kvällen i helhet var toppen, är så nöjd!

Tänker på er där hemma! <3  










 







«NAMN Kom ihåg mig?

«MAIL
«BLOGG