min första Tennismatch avklarad

SKRIVET: 2011-04-06 kl. 06:41:40 | PUBLICERAT I: USA

Idag hade jag min första Tennismatch, forutom allt väntande, ( om alla i laget ska spela en match så tar det väldigt lång tid kan jag lova) så var det riktigt kul. Jag vann min första match!! :P, så det känns som en bra början, nu gäller det bara att hålla sig uppe på topp.
 Men så länge jag har roligt så bryr jag mig inte riktigt egentligen. Jag gillar verkligen laget jag spelar i, alla är så trevliga så det är bara kul att komma till träningen för att träffa dem. Vi har två till matcher denna vecka, när allt kommer igång så kommer det gå snabbt. Kommer säkert ha matcher nästan varje vecka nu framöver.
Vi får bara hålla tummarna att de kommer gå lika bra som den första :).

Mångra kramar! <3  




Postat av: Matilda

Gillar att du håller på med så många sporter gumman!! :D och vilken fin klänning du hade på promen!! (Såg på fb) <3 miljarder pussar på dig hjärtat!

2011-04-12 @ 21:34:09




«NAMN Kom ihåg mig?

«MAIL
«BLOGG